USA

Hemma från skolan, dagen var helt okej faktiskt, fick ju träffa min emelie, som har varit i USA nu i 2 veckor.Så det var jätte kul att träffa henne! Har pluggat lite idag också,men jag pallar typ aldrig plugga, så det brukar inte bli så bra. HEHE
Nu ska jag slappa lite, och kanske börja plugga igen :P
En bild på mig och min fina emelie!


Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!

2012-06-12 | 14:48:43

allt bra med dig ? :)

2012-06-19 | 03:43:14

vilken häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm

2012-06-19 | 03:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback